WIZYTÓWKA FIRMOWA - CZY
NADAL WARTO JĄ MIEĆ?

Wizytówka to niewielki, ale skuteczny nośnik reklamy i ważna informacja o właścicielu i jego firmie. W czasach kiedy nie było jeszcze mediów społecznościowych i adresów mailowych stanowiła podstawową formę informacji o przedsiębiorstwie i jego produktach lub usługach. Dzisiaj mamy do dyspozycji wiele możliwości nawiązywania kontaktów biznesowych, ale wizytówki wcale nie wypadły z obiegu, a wręcz przeciwnie. Posiada je wiele osób, które prowadzą działalność gospodarczą i chcą poinformować potencjalnych klientów o swoim istnieniu.

 

DLACZEGO NADAL WARTO MIEĆ WIZYTÓWKĘ FIRMOWĄ?

Przede wszystkim ze względów praktycznych. Wizytówka firmowa zajmuje niewiele miejsca, dlatego zawsze nosimy ją przy sobie. Może się zdarzyć sytuacja, że zapomnimy telefonu albo nie będziemy mieli przy sobie laptopa i nie mamy możliwości zamieszczenia nowego kontaktu - i co wtedy? Wtedy przychodzi nam na pomoc wizytówka. Adres firmy, jej numer telefonu, dane teleadresowe i mail oraz krótka informacja o działalności to podstawowe informacje, które zaprezentują firmę w profesjonalny sposób. Posiadanie wizytówki jest nie tylko praktyczne, ale jest także elegancką formą reklamy przedsiębiorstwa czy instytucji.

WIZYTÓWKA - UNIWERSALNY NOŚNIK REKLAMY I PROMOCJI

Każda firma pragnie się wyróżniać na rynku i dąży do pozyskania nowych klientów. Współczesny przedsiębiorca ma do dyspozycji wiele narzędzi reklamy i promocji. Może zainwestować w gadżety personalizowane, typu długopisy, kalendarze, materiały POS, może ubrać swoich pracowników w odzież firmową z logo firmy czy przeprowadzać swoje kampanie marketingowe w internecie. Wszystkie te narzędzia są ważne, mają duże znaczenie wizerunkowe, ale to wizytówki są nośnikiem, który można wykorzystać w każdym czasie i miejscu. Targi branżowe, spotkanie biznesowe z przedstawicielem innej firmy czy prezentacje produktów lub usług to sytuacje gdzie na pewno się przyda elegancka wizytówka firmowa.

JAK POWINNA WYGLĄDAĆ WSPÓŁCZESNA WIZYTÓWKA?

Przede wszystkim musi się wyróżniać. Powinna być wykonana przy użyciu nowoczesnych technologii i spełniać najwyższe standardy jakości. Do takich niewątpliwie zaliczają się wizytówki z drukiem wypukłym. Cechują się eleganckim, szlachetnym wyglądem, ponieważ druk jest nie tylko doskonale widoczny, ale i dobrze wyczuwalny. Wizytówki wykonane tą metodą są bardzo efektowne. Należy pamiętać, aby nie przesadzić z projektem graficznym, ponieważ sam druk tłoczony jest wystarczającą ozdobą. Wizytówki firmowe to wcale nie przeżytek, ale w dalszym ciągu elegancja i popularna forma reklamy.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij 'Zgadzam się', aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.